12 de juny 2013

Festa Major a Ivars

Després de l‘aventura d’Àger, vaig arribar a Albesa amb l’Anna. Quan vam arribar la vaig acompanyar a casa seva i ens vàrem trobar els seus pares que l’estaven esperant. Ells ens van explicar que aquell cap de setmana era festa major a Ivars, el poble dels padrins de l’Anna, i em van dir si hi volia anar, que estava invitada.

Al cap d’una mitja hora vam marxar d’Albesa, i després d’una estona vam arribar a Ivars. Els pares de l’Anna van quedar amb els pares d’unes nenes en una terrassa d’un bar i,  a continuació nosaltres marxaríem a donar un tomb i més tard aniríem a les firetes. 
Mentre anàvem cap al bar, vaig trobar una nena que m’era molt coneguda, la Naïs, que els seus padrins també viuen a Ivars.

Al bar nosaltres ens vam posar en una taula a part dels pares i vàrem demanar cada una Coca Cola menys una que va demanar un Aquarius. Vam estar parlant, rient... i després vàrem anar cap a les firetes. Quan vam arribar de seguida vaig voler pujar a una atracció molt divertida. L’Anna i la Mònica es van atrevir a pujar-hi  amb mi, mentre que la Júlia i la Laura esperaven a que acabéssim per després poder pujar a ls toros mecànics. 
Acte seguit, vam descansar una mica perquè estàvem cansades de tan pujar a les atraccions, i la mare de la Júlia ens va pagar un núvol de sucre. Ens el vam polir en un no res.

Al marxar vam pujar un altre cop a una atracció que ens va agradar molt, el tren de la bruixa! Aquesta atracció és la que em va agradar més perquè em vaig divertir molt.
Una mica més tard del vespre, vam tornar cap a Albesa.

0 comentarios: