10 d’octubre 2011

Vacances d’estiu

Aquestes vacances he anat a uns quants llocs: a una fira “rocabili”, allí vaig veure cotxes, camisetes un barber que feia pentinats de tupè i també hi havia un grup de música.

També he anat a passar un dia al Aquopolis amb els meus tiets d’ Alguaire, em va agradar un tobogan que era molt empinat i feia molta impressió.
Al Juliol vaig anar a passar un dia a la platja, a Miami platja, aquell dia hi havia onades molt altes.



Aquestes vacances als matins anava a repàs i a les tardes quedava amb els amics per anar a jugar i a les piscines. A repàs feia quadernet de matemàtiques i fitxes de català, anglès i medi . Quan tenia temps lliure anava al tros amb els meus padrins, allí em divertia caçant papallones, jo mateix em vaig fer l’eina per poder caçar papallones. Aquest mesos no he tingut temps per avorrir-me perquè estava ocupat. Les vacances, com cada any, se m’ han fet curtes.

No tenia moltes ganes de començar l’ escola, només tenia ganes de començar per està una altra vegada amb els companys cada dia a classe, i per jugar a futbol cada dia a l’hora del pati. Aquest any és l’ últim curs de primària, serà el més difícil i per això aquest vacances he disfrutat molt perquè aquest curs hauré de treballar molt. Les vacances d’ estiu m’han agradat molt perquè no tinc les obligacions de l’ escola i puc passar–m’ho millor.

0 comentarios: