17 d’octubre 2011

Campus de bàsquet a Berga 2011

El día 27 de Juny em vaig llevar i em vaig vestir, vaig anar cap a baix a esmorzar. Vam agafar la maleta i ens en vam anar cap a Berga. Hi havia una hora i mitja de camí.

Quan vam arribar a la Salle vam anar a donar els documents, ja que l’últim dia ens els tornarien. Tot seguit va venir un monitor, en Guillem, ens va dir que ja ens podríem anar acomiadant dels pares . A continuació ens va acompanyar a la sala d’entrenament. Allà vam agafar quatre pilotes i vam fer un “cau”. Al pas del temps va anar arribant més gent.

Van venir molts monitors i ens van portar a la sala d’actes, allà un monitor (l’Oriol) ens va explicar les normes, i tot seguit ens va dir els grups. Jo anava amb: en Joan, el Raúl, en Marc, el Pol, l’Arnau, en Santi, en Guillem, en Gerard (l’entrenador) i jo.

Vam anar a les habitacions, eren molt grans (de seixanta llits o més). El Gerard ens va dir que ens fiquéssim la roba d’entrenar. Vam anar al gimnàs i vam fer l’entrenament. Vam anar a dinar i després ens vam preparar per anar una altra vegada a entrenar. Vam anar al pavelló de la ciutat (hi havia un quilòmetre de camí) i vam entrenar les finalitzacions, és a dir, les entrades a cistella, les fintes de passada...

Quan vam acabar d’entrenar vam anar a la Salle a descansar i cap a berenar. Tot seguit hi havia un partit de monitors. Quan va acabar vam anar a sopar i després vam fer una gincama. Finalment ens en vam anar a dormir.






El diumenge ens vam llevar, vam esmorzar i ens vam anar a preparar la bossa d’entrenar i de piscina. Vam anar al pavelló, vam entrenar el joc de peus, i després ens en vam anar al les piscines. Eren gegants! Jo m’hi vaig tirar directament i aquella hora em va passar molt ràpida.
Tot seguit vam anar a la Salle a dinar (hi havia macarrons). Després de dinar hi havia dos opcions descansar o fer un taller de malabars, que és el que vaig triar jo.



A continuació vam anar al gimnàs a entrenar (la segona part de l’entrenament del joc de peus). Quan vam acabar vam berenar i després a descansar. Va arribar l’hora de sopar i després vam fer joc de nit. Aquesta vegada era; “La frase maleïda “, tractava de trobar deu monitors que ens tenien que donar cada un un paperet, però primer teníem que passar una prova, després si els aconseguíem tots, els teníem que ordenar i formar una frase. El nostre grup li va faltar un paperet i vam quedar segons. Fatigats tots ens en vam anar a dormir.

Dilluns vam anar a esmorzar (hi havia bikini), després nosaltres i un altre grup vam anar a la piscina, i després a fer taller. Tot seguit hi va haver un partit de monitors. A continuació vam anar a dinar, i després vam anar a entrenar, aquesta vegada fèiem velocitat i arrencades. Després vam anar a la piscina, allà vam fer curses.


A sopar ens van donar espaguetis. A la nit el joc que vam fer era “caus”, vaig anar eliminant a gent però a la final no vaig poder fer res, i em van eliminar. Jo, molt cansat, me’n vaig anar a dormir amb tota la resta.


Dimarts ens van despertar amb música, tot seguit ens van dir que ens fiquéssim roba d’entrenar, i que baixéssim a unes escales. Allà vam fer una mica de gimnàstica.


Després vam esmorzar. A continuació vam anar al pavelló, allà vam fer tornejos de dos contra dos, a mi em va tocar amb un nen que es deia Albert . Vam guanyar tots els partits menys l’últim que donava accés a la final. Tot seguit ens en vam anar a la piscina, vam anar a una diferent de l’anterior. Aquella era molt més gran!


Els del meu grup vam jugar a l’aranya dins l’aigua, i jo i en Joan que érem els únics que portàvem ulleres, vam estar bussejant tota l’estona. Després vam anar a dinar, hi havia raviolis. Vam anar a entrenar al gimnàs, i després vam anar a descansar. Van fer un altre partit de monitors.
Tot seguit vam anar a sopar hi havia pèsols amb patata, a mi em van agradar però a l’Arnau els feien vomitar i no en va menjar, aquella nit el joc era jincama de gimnàstica. Vam acabar tots esgotats, i ens en vam anar a dormir.

Dimecres ens vam despertar i vam anar cap a esmorzar, a l’acabar, vam anar a fer la motxilla per entrenar, aquesta vegada fèiem competició de tir, tiràvem de diferents posicions: de tir lliure, de triple i de dins de la zona. Va estar molt difícil però jo amb setanta punts vaig guanyar.


Tot seguit vam tornar cap a dinar, després vam fer entrenament de pase. Tot seguit vam anar a la piscina, allà aquesta vegada vam jugar a el “pilla-pilla a l’aigua” . Quan vam acabar vam anar a berenar. Després teníem temps de descansar.


A continuació vam anar a sopar, i després en comptes de fer joc de nit, vam anar a veure una pel·lícula a la biblioteca: Karate Kid. No vam tenir temps de veure-la tota així que ho vam deixar per demà, i ens en vam anar a dormir.

Dijous ens van obrir les finestres de cop perquè els monitors s’havien aixecat tard. Vam anar a esmorzar corrents i depressa, i després vam anar al pavelló, vam entrenar la defensa.
A continuació vam anar a la piscina, vam jugar a recollir els pals enfonsats dins l’aigua, vaig quedar segon amb quatre pals.


Tot seguit vam anar a dinar, i havia sopa. Després teníem dos opcions: o descansar o anar a veure l’acabament de la pel·lícula, que es el que vaig triar. Quan va acabar encara quedava temps de descans, i vam aprofitar. Una mica més tard vam anar a entrenar, i després vam anar a la piscina de la Salle que estava tancada fins dijous. Vam acabar i ens en vam anar a sopar. Els monitors ens van dir que avui de joc de nit faríem “La Partida”. Vam acabar esgotats i ens en vam anar a dormir.

Divendres ens van aixecar amb música encara més forta, i vam anar a esmorzar, tot seguit vam preparar globus d’aigua, i bombes de farina, per fer una jincama d’aigua a la tarda. Vam estar una bona estona i després vam anar a dinar.


A continuació vam anar a vestir-nos amb roba bruta i després vam fer la gincama d’aigua, quan vam acabar vam fer guerra. Després vam anar a dutxar-nos. Vam anar a berenar, hi havia coca. Després vam anar a comprar llaminadures i vam tornar. Tot seguit vam anar a descansar, després el Gerard ens va dir que anéssim baixant a sopar.


Després de sopar hi havia festa final hi els monitors van organitzar una discoteca per a tots. Per allà a les onze vam anar a dormir.

Dissabte ens vam despertar tots molt impacients i en Gerard ens va dir que ens féssim la maleta i que baixéssim a esmorzar. Després vam carregar les maletes als cotxes i vam baixar cap al pavelló. De sobte es va ficar a ploure, i vam tenir que anar corrents fins allà. Al pavelló vam fer estacions: de tir, de pase, de rebot, … A meitat de estacions vaig veure als meus pares i els vaig saludar. Quan vam acabar ens vam anar a dutxar i vam sortir.


En Gerard ens va tornar els documents i les millores que havia fet. Li vaig donar dos petons a la mare, el pare i l’Arnau. Tot seguit ens en vam anar a la platja de vacances.

M’ho vaig passar molt bé.

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

es una mica llarg