17 d’octubre 2011

La Festa Major del Soleràs

Aquest estiu vaig anar a la Festa Major del Soleràs.
Vam marxar un dia entre setmana, quan vam arribar el primer dia vam saludar als padrins, vam dinar .... Vam jugar al mòbil de la meva tieta Sònia ( un Samsung Gàlaxi Ace), vam mirar la televisió i vam fer moltes més altres coses com per exemple el cotó de sucre.

A la tarda, vam anar a les piscines i a les 7:30 van vindre un grup d’animació, que va ser més graciós...

Al vespre vam anar cap a casa dels meus padrins vam estendre la roba de les piscines i jo desprès vaig anar cap a baix, vaig engegar la moto i em vaig ficar a córrer. Quan me'n vaig cansar, vaig anar a dalt a casa vaig mirar la televisió i després vam sopar.

A l’hora de anar a dormir no hi volia anar de cap manera, i els meus cosins la Laura i jo ens vam quedar a mirar la televisió i desprès vam anar a al ball de nit. Quan ser va acabar el ball, vam anar cap a casa i llavors ja vam anar a dormir.



L’endemà, quan ens vam despertar vam anar cap al menjador per veure de que era una olor súper bona, quan vaig arribar al menjador al damunt de la taula i havia una olla de xocolata desfeta i una plata de coca de sucre.

Estava boníssim! Quan vam acabar d’esmorzar, vam anar a missa (exxxx) desprès vam anar a veure a la Nuca, el gos del meu padrí, jo vaig engegar la moto.

Vam anar a dinar, a la tarda vam anar a les piscines i a la nit al ball vam fer unes quantes amigues: la Carla, la Judit... A les 4:30 de la matinada vam marxar cap a casa a “dormir”. L’endemà al matí quan ens vam despertar, vam esmorzar, ens vam canviar i vam fer la habitació, jo vaig anar a baix a la aula d’informàtica del meu padrí, vaig jugar una mica a un dels seus set o vuit ordinadors.

Va ser una festa major molt divertida.

0 comentarios: