10 d’octubre 2011

Unes vacances a Castelló de Farfanya

Els dies de vacances vaig anar a Castelló amb el meu cosí i les meues cosines. Jugàvem i anàvem a les piscines.

Jo hi ells ens ho passaven molt bé, perquè ens tiràvem a la piscina gran, a la mitjana i a la petita.
Al matí anàvem a veure les perdius i després de dinar jo vaix anar a baix amb la meva tieta a treure les perdius petites de la incubadora, ficar-les a la caixa i portar-les a la granja.




L’endemà al matívam esmorzar i vam anar cap al moli del meu padrí Paco, allà te molts gats i cinc petits, jo quan hi vaig jugo amb ells, els faig córrer pel jardí, m’amago i em busquen...
Al migdia vam anar a dinar, i després vaig fer dormir al meu cosí, i quan es va despertar vam anar cap al pis de baix i li vaig donar el berenar.

Llavors ens vam vestir per anar a la piscina i a l’herba em vaig ficar amb les meves cosines: la Julia i la Mariona.

0 comentarios: