03 d’octubre 2011

Les meves vacances

Aquestes vacances m’ho he passat molt bé. He anat amb els amics a la piscina, hem anat amb bicicleta pel poble...

També vaig anar a Boí, a buscar a la meva germana, que estava de campaments. També vaig anar a Vielha i al port de la Bonaigua. Allà, vam veure cavalls. Vam parar, i els vam tocar i jugar una bona estona. Tot seguit vam parar a menjar a Esterri d’Àneu.

Per la festa Major de Albesa,vaig anar a la ‘’Cordera’’ i nosaltres vam haver de córrer un quilòmetre. Finalment jo, vaig quedar en tercera posició.


Uns quants dies després vaig anar a Tavascan amb la meva família, a veure el parc nacional de l’Alt Pirineu, però abans vam visitar uns pobles: Tirvía, Ainet de Cardós i Lladorre. A mi en van agradar molt tots, per les seves teulades de pissarra, les seves parets de pedra, i per la pau i la tranquil·litat d’aquells pobles. Però a mi, personalment, el que em va agradar més va ser Tavascan. El seu pont medieval, el riu, el paisatge i els seus llocs d’alta muntanya que hi havia pels seus voltants.

Després,vam anar a la piscifactoria. Allà hi havia unes petites piscines, on es classificaven les truites segons la seva mida. Nosaltres en vam poder pescar tres.
Després, vam anar a les pistes d’esquí, jo vaig anar una mica cap a dalt, per veure el paisatge tan bonic que hi havia.

Més tard vam baixar cap a baix, i vam anar a la Central Elèctrica de Tavascan. Era molt gran, hi havia unes màquines gegants i pesaven molt.

Finalment, vam sortir de la Central i vam anar cap a casa, molt cansats. I aquí s’acaben les meves vacances, que han sigut molt divertides.

0 comentarios: