10 d’octubre 2011

Les meves vacances

Cap de setmana 1-7-2011

El divendres ,van venir a casa meva els companys de feina de la meva mare, el Marc, la Garviñez (Garvi) i la Sonia, el Marc venia acompanyat de la seva novia la Patricia (Patri), la Garvi venia sola i la Sonia venia amb les seves filles que són l’Alba i la Carla.
Primer van arribar la Sonia i el Marc.

Jo i la meva germana ens vam posar a la piscina i després també van entrar-hi l’Alba, la Carla, el Marc i la Sonia, mentrestant nosaltres ens banyàvem la meva mare acabava de fer el sopar.
Passada una estona va arribar la Garvi i nosaltres vam anar a jugar i a fer-nos trenes fins l’hora de sopar.

Quan va arribar l’hora de sopar vam sopar molt ràpid i després vam anar a la piscina.
Per la nit la Garvi va marxar però els altres es van quedar a dormir. Van acabar, els pares jugant a la WII i les nenes a l’habitació.
L’endemà pel matí ens vam aixecar de dormir i vam esmorzar, després vam anar a la piscina. Una estona abans de dinar vam anar a jugar, per últim vam dinar i després desafortunadament van marxar.

Anem a la torre 7-7-2011

El dijous una amiga de la meva mare, ens va invitar a la torre que tenen els seus pares.
Quan vam arribar a la torre ,estaven acabant de preparar el dinar.
De seguida el dinar va estar acabat i vam començar menjant caragols, després paella d’arròs i per últim els postres.

Després de dinar vam agafar pasta crua i com que ens avorríem la vam pintar i ens vam fer collars, per últim ens vam banyar a la piscina.
Després vam marxar.

De colònies a Bastanist, 18 al 31-7-2011

El dia divuit al matí ja tenia la motxilla plena i estava esperant l’autocar per marxar de colònies.
Vam esperar l’autocar durant vint minuts i al final va arribar, tots ens vam despedir dels pares i vam pujar a l’autocar.

Després de parar a esmorzar vam arribar a Martinet i de Martinet fins a la casa de colònies a peu. Quan vam arribar vam veure una petita actuació i després vam dinar.
Per la tarda cada u va anar a desfer les maletes.
El dies van anar passant.

El dijous vam pujar tot el Cadí i el dilluns vam anar a Astana per acampar però ens van dir que no podríem acampar perquè plouria i vam anar a la casa de colònies i vam acampar a l’església.
També va haver la nit de por i el dia del guarro, els monitors van organitzar una gin cama on els tenies que llençar pastelets de nata a la cara i una altra prova era de llençar globus d’aigua als monitors,...

L’últim dia vam fer cants i després els pares ens van venir a buscar,els vam ensenyar la casa de colònies i vam fer una missa de dos hores i després el sorteig. Finalment van anar a dinar a Andorra a dinar amb l’Andrea.

A Salou 14 i 15-8-2011

El diumenge al matí vam marxar cap a Salou a veure a la meva tieta, vam parar a Tarragona a dinar i després vam acabar el viatge. Quan vam arribar vam anar a saludar a la tieta i cap a la piscina, després vam sortir de l’aigua i vam anar a dutxar-nos i a sopar al restaurant! Va anar passant l’estona i es va fer tard, finalment vam anar a dormir.

Al matí vam esmorzar i vam anar a la platja, després vam tornar a dinar i per la tarda vam marxar, quan vam arribar a Albesa feien la mitja par de la festa major i quan va acabar el vall vam anar a dormir.

Quan la Paula es va quedar a dormir. 6 i 7-8-2011

El dissabte la Paula Ll. es va quedar a dormir a casa meva.
Quan va arribar ens vam posar a fer collars amb les capsules de la nesspreso, desprès ens vam banyar a la piscina i al cap d’una estona vam anar a sopar.

A continuació vam anar a l’habitació i vam jugar una mica i desprès vam intentar dormir però feia molta calo i dormíem amb un matalàs que es dormia molt malament.

Pel matí ens vam aixecar de dormir i vam anar a esmorzar, tocava xocolata desfeta i coca.
Desprès vam anar a fer polseres... i a jugar. Passada una estona vam dinar i finalment van tenir que vindre a buscar a la Paula.

Quan vam anar a dormir a casa de la paula 3 i 4-9-2011
El dissabte la Nerea i jo vam anar a casa de la Paula per anar a dormir.
Primer vam fer collars, polseres... i després vam anar a banyar-nos a la piscina i després ens vam anar a dutxar. Per últim vam sopar.

A la nit vam veure la peli de “Rango” mantes menjàvem gelat.

Després vam anar a dormir i l’endema al matí ens vam aixecar i vam anar a esmorzar.
Ens vam canviar i vam anar a jugar. Finalment ens van anar a buscar.