24 d’octubre 2011

A Teruel

El divendres, després de dinar, vam marxar cap a Teruel per fer unes mini vacances.

Quan vam arribar vam deixar les maletes a una habitació i vam marxar, perquè l’home que ens deixava la casa estava acabant de netejar. Nosaltres vam marxar cap a un bar que vam trobar per allà i ens hi vam quedar una estona, quan vam arribar a la casa
ja estava tot a punt.

Aquell home va informar als meus pares d’on podíem anar, mentrestant la Nerea i jo vèiem la televisió.
Cap allà a la nit van venir, el Marc, la Sònia, la Carla i l’Alba, uns amics i les filles de la Sònia.

A la nit vam sopar i vam anar cap a Albarracín a veure el toro infantil, que era un cap de toro i el cos era un carretó guiat per un home, al toro li van posar foc a les banyes.

Jo vaig baixar i la Nerea, la Carla, i l’Alba també. Estàvem amb el Marc, més tard va baixar el meu pare i després va baixar la Sònia. Finalment vam marxar cap a casa perquè l’endemà havíem d’anar a “Dinopolis”.

L’endemà al matí ens van venir a despertar, llavors vam anar a esmorzar, ens vam vestir i vam marxar a Dinòpolis.

Un cop vam ser allà, ens vam fer fotos a l’entrada i a continuació vam entrar, vam pagar les entrades i vam continuar.

Primer vam veure un vídeo i a continuació vam entrar a una sala on vam pujar amb un automòbil amb una reixa a dalt i ens van passejar per les escenes del passat, la que em va agradar més va ser la que hi havia ous de T-rex i després sortia el cap del T-rex fent soroll.

Vam anar fent ruta.

Em va agradar molt una atracció on havies de passar per un circuit ple d’escales, amb un tobogan... I també vam anar a una sala 4D i a molts més llocs.

Quan vam acabar van anar al cotxe i com que teníem la nevereta al maleter vam treure els entrepans i ens els vam menjar.

Després vam anar a visitar el poble i vam parar per fer un gelat, i finalment cap a casa. A dos quarts de set vam anar a buscar fòssils a un lloc que hi havia a la vora de la casa on estàvem. Vam tornar a la casa amb uns quants fòssils.

A continuació vam anar a sopar i vam anar al bar a beure alguna beguda, vam tornar cap a casa i vam anar a dormir.

El diumenge ens vam aixecar de dormir, vam esmorzar i ens vam canviar, vam agafar el cotxe i vam anar a veure la cascada de Calomarde i després vam anar a visitar unes muralles molt altes que estaven molt ben conservades.

Finalment vam anar a dinar a la casa i allà a dos quarts de quatre vam marxar cap a casa.