10 d’octubre 2011

Les meves vacances

Aquest estiu, quan va acabar el col·legi, vaig anar a un campus de bàsquet a Cervera, m’ho vaig passar genial, a part de fer molts amics, vaig aprendre bàsquet.
Després del campus vam anar cada tarda a les piscines, uns quants dies després va arribar la festa major d’Albesa. Van haver-hi inflables a les piscines, també van fer la cordera, les cucanyes i els correfocs.

També vam anar a fer un barranc al riu Formiga (Osca). Després vam anar de vacances al parc nacional de Doñana, vam anar a fer rutes amb jeep, vam visitar Sevilla: la catedral, la Torre del Oro, la plaça amb els noms de totes les comunitats autònomes i els seus municipis on sortia Lleida, Balaguer i també Albesa! Vam anar a visitar la nau i les caravel·les de Colón, vam anar dins la Gruta de las Maravillas, que es una cova amb aigua subterrània molt bonica. També vam fer rutes amb bicicleta, vam anar a visitar el museu marí i el parc dunar...



Molt després vam tornar a fer un barranc al riu de Rialb, uns amics volien fer com una mena de pel·lícula.
Després d’un quant temps vam anar a les muntanyes de sal de Cardona, vam entrar i els sostre era tot de sal! Al sortir estàvem com si tinguèssim sal a la boca.
Uns quants dies després vaig anar a unes estades a Deltebre, que eren combinades entre esport i anglès. Aquelles estades em van agradar molt perquè vaig conèixer molts nens, nenes, monitors i monitores molt simpàtics. Va ser unes estades genials perquè, a més a més de fer esport, aprens anglès al mateix moment.


I al mateix dia que vaig tornar de Deltebre vam anar a Juncosa on celebraven la festa major.


Van ser unes de les millors vacances que he tingut.

0 comentarios: