17 d’octubre 2011

Les meves vacances

Les meves vacances d’aquest estiu han estat molt divertides.

El primer que vaig fer va ser anar a Romania. I vaig visitar als meus padrins, quan els vaig veure em vaig ficar molt content.

Després vam anar a casa dels meus padrins amb tren, després de dos hores amb tren... Quan vaig arribar vaig baixar del tren i vam agafar les maletes i vam agafar l’autocar.



Vam arribar a casa i després em vaig ficar a dormir al llit.
Em vaig despertar i vaig anar a beure’m un cacaolat, va venir el meu pare i ell em diu:

-Bon dia Estefi, anem a donar un tomb amb el cavall.
Jo li vaig dir que esperés que m’havia de canviar de pijama, vam anar cap a les botigues i pel camí em vaig trobar amb uns amics que es diuen Alex, Andrei i l’últim que casi no el vaig reconèixer, va ser el Mihai i el vaig saludar, però ell no em va veure.

Vam arribar i vam comprar una Coca-Cola, el meu pare va marxar a treballar i jo em vaig quedar amb els meus amics a jugar una hora.

Després vaig anar cap a casa a menjar i a treballar una mica, i després de acabar de treballar em vaig ficar al llit.

Quan em vaig despertar no hi havia ningú a casa, vaig anar a buscar als meus pares i no els vaig trobar crec, que eren a treballar.

Després de dos hores van venir a casa i eren les deu del matí, el meu pare em diu:
- Demà començarem a treballar a la cooperativa posant fruita, tomates, etc. a les caixes.

Estic content perquè han trobat feina.

0 comentarios: