03 d’octubre 2011

Unes vacances genials

A principis d’estiu vaig anar una setmana a un campus de bàsquet a Berga. Tots els dies fèiem entrenaments molt durs i també fèiem concursos. Jo vaig guanyar el concurs de tir i de premi em van donar un con de llaminadures. L’últim dia vam fer un circuit i un joc de vuit estacions. Quan vaig veure als meus pares em vaig ficar molt content i després vam anar cap a Cambrils, al càmping Joan, una setmana.


A mitja setmana ens van comprar una barca i vam jugar tots els dies amb ella.

Després del càmping, vaig estar uns dies a casa i uns altres anant amb bici. I uns altres a la piscina. Un dia vam anar a arreglar un bot i vam saltar molta estona, després vam anar a un altre bot que era molt difícil, quasi caic però vaig mantenir l’equilibri però darrere meu baixava l’Àlex tot embalat i ell si que va caure. Un altre dia em vaig passar tota la tarda fent textos.

Una vegada vam anar a casa de l’Arnau i vam jugar a fet i amagar. Jo em vaig amagar darrere d’unes caixes amuntegades i em van caure a sobre. Tot seguit vam mirar una estona la televisió i vam marxar.

Un altre dia vam anar a casa de la meva padrina, vam jugar a l’ordenador i després a “l’escondite”. A continuació vam jugar al pica-paret i tota l’estona estàvem corrent. Quan vam veure l’hora l’Arnau se’n va tenir que anar.

Ja estava apunt d’acabar el quadernet de deures. Ja m’estava cansant de fer-ne i ja tenia ganes de començar el cole. I el dia següent començava el bàsquet.

Aquestes vacances han estat llargues i molt divertides!

0 comentarios: