03 d’octubre 2011

Les meves vacances

Les meves vacances de l’estiu 2011 han estat molt divertides per la quantitat de sortides i d’activitats que he fet .El mes de Juliol no l’he tingut molt mogut perquè al començament del mes era tot una mica avorrit simplement ajudar als pares a la granja i passava molt temps a casa. En canvi quan estava a mig Juliol vaig anar a la platja dos dies amb la família , on m’ho vaig passar molt bé perquè vaig pujar amb una barqueta, vaig fer castells de sorra ,vaig anar a capturar crancs etc,...




També vaig anar a les estades esportives durant dos setmanes .Allà jugàvem a futbol , handbol,tennis i hoquei. Quan acabàvem de practicar els aquests esports anàvem a les piscines a divertir-nos més.

El mes d’agost el vaig tenir molt més complert i per tant,m’ho vaig passar més bé. Les primeres dos setmanes del mes vaig repetir i tornar a fer les estades esportives perquè em van gradar molt part estava amb els meus amics.

Tot seguit va arribar la Festa Major d’Albesa que durava del 12 al 16 d’agost. Vam ser cinc dies brillants ja que cada dia hi haurien programades activitats diferents i originals. Les activitats que més me van agradar van ser : les cucanyes,parc aquatic i la cordera. El parc aquatic va ser molt divertit , perquè vaig pujar a molts gronxados aquàtics i perquè em feia molta gracia les caigudes dels meus companys. Però el temps no ens va acompanyar ja que va ploure i ho van desmontar tot.

En resum, aquestes vacances han sigut molt divertides . Tinc ganes de que passi el curs ràpid per a esperar les pròximes vacances amb els braços oberts.

0 comentarios: