03 d’octubre 2011

Les meves vacances

Durant les meves vacances d’estiu he estat a molts llocs, com per exemple a Roses (a la platja):
-Roses és un poble de mar molt bonic.
-Amés a més de ser un poble de mar, també té un parc d’atraccions d’aigua, “Aquabrava”, només a 1 quilòmetre del poble!
-I el millor de tot, és que estava amb la meva tieta i la meva cosina d’Olot, que quasi no la veig mai. També hi estàvem la meva mare, el meu germà, jo i la meva padrina.
El meu tiet, el pare de la meva cosina, va venir un diumenge i ell, el meu germà i jo, vam anar a pescar; vam pescar 5 peixos, però 2 se’ns van escapar.



Després d’una setmana d’estar a Roses, i uns quants dies a les piscines d’Albesa, i també a la piscina de casa meva, vaig anar a Olot a veure la meva cosina i els meus tiets. I em van dir que al desembre tindré una altra cosineta. :)
I per fi va arribar el dia 2 d’Agost, el dia del meu aniversari. Em van regalar:
-Fer Parasailing a Roses.
-Una motxilla per anar al col·legi (amb un “bolso” a conjunt).
I el dia 6 d’Agost, me’n vaig anar a dormir a casa de l’Ainhoa! :0 Ens ho vam passar molt bé.
I el 3 d’agost va ser l’aniversari del meu germà, i el 23, també d’agost, l’aniversari de la meva mare.
I el dia 3 de Setembre, l’Ainhoa va venir a casa meva!Ens ho vam passar d’allò més bé.
I per últim, des del dia 3 fins al 10 de Setembre, vaig anar a la piscina de casa, i el dia 11, (1 dia abans del cole) vaig anar junt amb el meu germà, el meu pare i la meva mare a Aquòpolis. I l’endemà al cole.

0 comentarios: