10 d’octubre 2011

Les meves vacances d'estiu

Quan vam acabar el cole vaig anar una setmana a Alpicat, un cap de setmana vam anar amb els meus cosins a Port Aventura.

Per Sant Joan Vaig marxar una setmana a la Costa Brava, vora de Girona; vam anar a la platja,vam pujar amb un barco molt gran, també vaig anar a Roses, al Cap de Creus, al Port de la Selva, també vaig anar a un parc d’ocells...

Quasibé cada dia anava a les piscines amb les amigues, també vaig anar a la Pineda a la platja.

Vaig anar a la festa major d’Albesa, vaig estar un dia a jugar amb el meu cosí Iñaki.
Vaig anar amb un parc d’aigua , “AquaPolis”, i vaig anar al aniversari de la meva cosina.
Vaig anar a la festa major de Torrefarrera, també vaig anar a veure el camp nou del Barça.

Aquestes vacances d’estiu han estat molt divertides han sigut molt llargues.

0 comentarios: