02 de maig 2011

Un dia a la muntanya inoblidable

El dia 26 d’Abril vaig anar amb els meus pares a la muntanya. Ens vam haver despertar a les vuit de la matinada, perquè portavem al Rambo, el meu gos.


Quan ho vam tenir tot preparat, estavem a punt de marxar encara havíem de preparar el menjar del Rambo, després d’això ja ho teníem tot preparat i ja podíem marxar.


Vam estar bastant temps anant amb el cotxe i jo ja em començava a cansar.

Cap allà a dos quarts de dos, ja haviem arribat a Baqueria Beret per a estirar una mica les cames i poder tocar una mica de neu, però com que ens vam enportar al Rambo i tenia molt de fred me'l vaig haver de posar dins de la meva jaqueta fins arribar al cotxe.

Després vam anar a un lloc on hi havia per a menjar com unes tauletes per a fer un pícnic. Vam menjar pasta i el Rambo el seu menjar de cada dia.

Després quan vam acabar ja estavem preparats per anar a fer una volta per allà a Boí-Taüll. Però com que estava tancat amb un cartell que hi deia: << SOL PER A ESQUIADORS >>

I vam haver de tornar cap al poble (Albesa). Però jo em vaig adormir i no em van despretar fins que ja havíem arribat a casa.

Però encara que no haguesa pogut tocar la neu, aquell dia havia fet moltes fotos, videos i reocords molt divertits.

Al final del dia, cap allà a les nou de la nit ja era a dormir perquè el següent dia havia tornar a l’escola, però aquell dia m’havia agradat molt.

0 comentarios: