09 de maig 2011

Setmana Santa

A la setmana santa ens ho em passat molt be, el primer dia jo i els meus germans, Ayoub i Mohamed, vam anar a jugar amb el Marc. H, el Sergi i el Jordi.

Vam anar a jugar a la pista de futbol i sempre guanyàvem nosaltres. Després, a la una, tornàvem al poble i sempre anàvem a dinar i quedàvem a les tres i mitja al parc o ens passàvem a buscar, jo al Sergi, ells a nosaltres...

A la tarda vam anar a les trialeres i allà ens vam trobar al Jaume, al Manel,a l'Alex i molta mes gent, aquell dia em vaig quedar de pedra quan els veia saltar, sempre tancava els ulls perquè saltaven unes coses impossibles i segur que caurien.

Al cap d'una estona vam tornar al poble per a veure aigua que teníem tots set, desprès no fèiem res al parc i vam tornar a les trialeres i vam fer un bot nou i el Jaume el va saltar i per molt poc no cau a terra, tot gràcies al peralte que el va fer girar a la girada.

Més tard ens van deixar entrar al pati i estàvem fent partits de futbol, qui marcava deu gols guanyava, era avorrit perquè sempre guanyàvem nosaltres. Després ens van dir que ja havíem de sortir al pati i vam sortir i ja eren les sis amb punt.

Llavors fèiem carreres de bicicletes, com per exemple del parc fins a la pedrera, jo no vaig jugar perquè estava molt cansat, desprès ja eren les set i tots van tornar a casa.

I aquestes són algunes de les coses que he fet durant la Setmana Santa.

0 comentarios: