02 de maig 2011

Les meves vacances de Setmana Santa

Vam començar les vacances amb molt bon peu, per que no calia aixeca’ns a les set o a les buit del matí i podíem dormir fins a les onze. Després esmorzar fer alguna cosa de deures i anar a jugar.

El dia dos o tres, ja avia acabat els deures, precisament no tenia gaires. Alguns dies, tenia que l’impia o ajudar a les feines de casa, per anar a l’ordinador però no era gaire pesat, això si però alguns cops tenia que ajudar al meu pare.

Els dies van anar passant fins que va arribar sant Jordi, vam anar a comprar alguns llibres a l’Avacus, per la meva germana, i algun per jo, després, vam anar al Carrefour, a comprar menja. Una estona més tard, vam anar a comprar a una botiga on venien carn, bé una carnisseria, ens vam passar una bona estona.

Al final vam anar al Mega miro, hi vam comprar uns vídeo jocs per l’ordinador. Bé al final, vam arribar a casa a les tres i mitja, però vam dinar una mica més tard, per allà a les quatre de la tarda.

El dia de Pascua, vam anar a casa de la meva tieta a buscar la mona a casa de la meva tieta, ens hi vam passar una bona estona, el meu tiet, hem va ensenyar jocs, fins hi tot, fotos del meu pare i la meva tieta quan eren petits ...

Després, vam anar a casa la meva padrina de bateig a buscar l’altra mona, la meva padrina hem va donar un llibre del barça, Sant Jordi, i un equip de llegenda. Ens va treure un Pica- Pica on hi havia olives, formatge, patates etc.
Per segon dia consecutiu vam arribar tard a casa, per allà a les tres, però vam dinar a les tres i pico.

Després d’alguns dies, vam tornar al la rutina diària, que era la meva mare treballant, el pare també, la meva padrina mirant la televisió, i jo hi la meva germana a l’ordinador.

Així van acabar les vacances de setmana Santa.

0 comentarios: