09 de maig 2011

Els meus esports preferits

Quan era petita, als vuit o nou anys, jugava a hoquei, un esport que des de llavors ha estat el meu esport preferit. Tot va començar quan un pare d’un nen que jugava amb el meu germà (Àlex) em va proposar si ho volia provar i jo vaig dir que si, perquè em feia il·lusió i així va ser ho vaig provar i em va agradar. Jo jugava en un equip que es deia Lleida Llista Blava.

A l’equip érem set, (incloent al porter), a vegades guanyàven d’altres perdíem, jo sempre anava amb l’esperança de guanyar però els meus companys/a de l’equip no pensaven igual que jo, ells pensaven que si ens feien dos gols a la primera part ja havíem perdut i això no era així.

A vegades havíem d’anar a altres pobles, ciutats etc. Un dia ens van dir que estàvem classificats per “l’enxaneta”, que era un torneig de Catalunya. Tots ens vam quedar amb la boca oberta, així va ser, vam anar a Manresa, allí varem fer els partits necessaris per guanyar però era molt difícil, hi havia diferents equips. El guanyador de tot el torneig va ser l’equip de Caldes de Montbui.

Vaig deixar aquest esport perquè em va cansar, vaig pensar que en la vida s’han de fer diferents coses. El meu pare em deia que havia d’acabar la temporada i així va ser, la vaig acabar i fins ara no ho he tornat a provar mai, tot i que a vegades l’enyoro una miqueta.

Ara faig un esport que no me’n penedeixo d’haver-lo triat, faig natació, el metge em va dir que havia de fer natació o algun esport que m’ajudés a arreglar-me l’esquena, faig natació els dissabtes al matí.

L’hoquei i la natació per mi son dos coses molt diferents, tot i que encara m’agrada més l’hoquei, però per la meva salut (per l’esquena) faig natació, ho trobo diferent perquè a natació no fem una “cursa” cada dissabte o diumenge sinó que les fem una setmana sí i una altra no.

Al principi, quan vaig començar a fer natació pensava que no faria cap efecte a l’esquena, que em quedaria igual que sempre, però no, el metge m’ha dit que continuï fent natació perquè se m’està arreglant de veritat.
Així que els dies que faig natació m’ho passo bé pensat que d’aquí poc se m’arreglarà el problema de l’esquena.

0 comentarios: