02 de maig 2011

Una sortida fora del normal


El dia 29 d’Abril, vam fer una sortida fora del normal,va ser una sortida nocturna i a les 10:30 de la nit.
Tot va començar...Quan el meu germar (Roc) va pujar a casa les escales de dos en dos, més ràpid que un llamp. Quant era a casa va cridar: Andrea (la meva germana), Laura (que es la meva cosina) i Marina (aquesta era jo).
Jo vaig pensar que era l’hora, era l’hora del trasllat, i així va ser, vam agafar les capses plenes de llençol, els matalassos i els somiers,
i ho vam transportar cap a la casa nova.

Quan vam arribar a la casa nova o vam deixar tot a l’entrada i quan vam acabar de descargar-ho tot, per grups vam pujar-ho tot per les escales (que per mi en aquell moment em van semblar immenses).Els grups estaven equilibrats, un gran un petit.I amb aquets grups,vam comensar a pujar-ho tot cap a dal a casa.

...

Quan ja ho havíem pujat tot cap a dal, llavors vam sortir a la terrassa. Allà sestava de lo mes fresquet i corria el aire que et deixava molt fresquet.

Quan vam tornar entrar, vam montar el llit del Roc (el meu germar), ja que havíem portat els somiers i els matalassos.

Quan vam acabar de montar-ho tot vam marxar cap a la casa vell, per que encara no ens hi podíem quedar a dormir, perquè faltava portar com a mínim dos matalassos més.

Aviat anirem a viure a la casa nova, jo ja en tinc moltes ganes.

0 comentarios: