18 de maig 2011

El Partit

El dissabte vaig jugar al camp de l'Almacelles, no parava de ploure, vam poder jugar perquè el seu camp era de gespa artificial.

Vam començar el partit a les 16:00, quan l'àrbitre va tocar el xiulet va iniciar-se el joc. A la Primera part començàvem bé, al minut 6 vaig fer el primer gol, va ser baix per terra al costat esquerra de la porteria.

A la primera part vam quedar 0-1 a favor nostre, el porter de l'Almacelles era molt petitet i li podies tirar per damunt seu o pels costats.

Comença la segona part, al cap d'uns minuts ens fan una falta a la nostra defensa del nostre equip, vaig tirar la pilota directament va donar una mica de rosca i va entrar en tota la esquadra de la porteria de l'Almacelles, la segona part va quedar 0-2.

A la Tercera part als pocs minuts vaig fer el tercer amb una passada d'un company del meu equip que es deia Amin, anàvem 0-3, era fascinant el partidàs que estàvem fent, llavors al minut 9 li vaig tornar a l'Amin la passada que em va fer, li vaig donar bombejada i la va tirar de volea al fons de la xarxa. 6 minuts desprès ja vam acabar la tercera part amb un 0-4.

Després de el descans estàvem tranquils. Començava la quarta i ultima part del partit, vam sortir a guardar el partit, que es mantingues amb un 0-4, però als 2 minuts d'haver iniciat la quarta part ens fan un gol, un jugador de l'altre equip li havia deixat perfecte davant del porter perquè el jugador del seu equip pugués marcar el primer gol del partit.

I al cap d'uns minuts ens en fan un altre de cap des del corner, nosaltres no sabíem que passava, a partir de el segon gol ja no ens em van fer cap fins que al minut 13 del partit amb una passada del meu company Gerard: me la va donar, tenia a tres defenses al damunt i me’n vaig a la banda dreta, li faig vaselina a un defensa i em driblo als dos que quedaven i sol contra el porter des de la banda dreta li tiro amb l'esquerra fins al fons de la porteria sense que el porter la pogués parar.

2 minuts després acabava el partit amb un 2-5, havíem guanyat a casa de l'Almacelles.

0 comentarios: