30 de maig 2011

El meu somni de ser mestra

Quan sigui gran, a mi m’agradaria ser mestra de primària, i a poder ser de 1r o 2n.
Penso així des de que era petiteta, es a dir des de P-5 o 1r.

M’agrada aquesta professió perquè pots fer les lliçons que a tu t’han fet quan eres petit i perquè pots tractar amb nens mes petits que tu i manar-los. Es quelcom que m’encanta.

Ho vull aconseguir perquè des de petita que ho vull ser i perquè si agafes treball amb una escola, tens que esperar tot el curs, és a dir nou mesos i ... per si et volen deixar a fora.

Per a mi treure’m la carrera de mestra significaria molt perquè “seria funcionària” i això no ho poden ser tots, i t’ho has de guanyar a base d’esforç i estudiar.

Una cosa que no m’agrada de ser mestra, es que els o la classe que em toqui, no es porti be o que n’hi hagi un que em faci parar la classe per la seva gracieta de torn.

Si jo pugués entrar en una escola d’algun poble hi em toqués la classe de 6è per exemple, jo ja se que no m’agradaria tant com si fes 1r o 2n, però com a mínim tindria el meu somni.

En general el meu somni de ser mestra, està tot explicat però encara falta una cosa:

Per passar a ser mestra, has de passar per magisteri, allí no et pots badar tant com aquí, allí t’has de basar en estudiar i estudiar.

0 comentarios: