16 de maig 2011

Setmana Santa

Aquestes vacances han set molt divertides, el primer dia vaig anar a jugar amb els meus amics Kamal, Mohamed i el Ayoub. Vam anar a jugar al parc, jo vaig marxar quant era la una i tenia que anar a casa.

A les tres els vaig tornar a trucar i vam marxar al camp de futbol, allí vam jugar a un partit de futbol tres hores ens i vam estar fins a les 6 i llavors vam marxar tots suats.

El dia següent em vaig quedar tot el mati fent els deures que ens havien manat. A la tarda vam anar a jugar a la pedrera a fet i a amagar. Ens i vam estar unes hores fins que vam anar a beure al parc que i havia una font i desprès vam marxar.

Tots el dies fèiem el mateix fins que va arribar el dilluns. El dilluns vam anar a menjar la mona, vam anar a Huesca. Allí vam dinar, vam dinar macarrons i pollastre.

Al acabar vam anar a jugar a cartes i quan vam acabar vam anar a la muntanyà a menja la mona, estava molt bona era de melmelada i xocolata. Desprès vam marxar casa, quan v m arribar eren les set. El dia desprès vaig sortir al carrer i vaig trobar al Arnau, al Marc, al Eric i al Marc Fulla, estàvem jugant a pilota amb una paret que i havia al costat de la Iglesia.

Jo a la una vaig marxar i vaig dir si quedarien a la tarda i van dir que si que a les tres de la tarda estarien aquí. Jo vaig acabar de dinar i me’n vaig anar, quan vaig arribar ja i eren i vam començar a jugar.

Al cap de un rato vam canviar de joc i vam anar a jugar al camp de futbol, allí ens u vam passar molt be.

Aquell era el últim dia de festa i el dia de dema ja teníem que tornar al col·legi, jo ja tenia acabats tots els deures que ens havien manat.

0 comentarios: