23 de maig 2011

Partit

El dissabte vam jugar un partit de lliga contra el A.E.M, va començara les 10:30. A la Primera part vam començar "sacant", als 5 minuts de la primera part van donar la pilota, vaig anar continuant, vaig veure al meu company Amin sol i li vaig fer l'assistencia i va marcar. La primera part va acabar 1-0.

Després de 5 minuts de descans va començar la segona part, vam anar a atacar a veure si podíem fer el segon gol i així va ser, li vam donar al nostre lateral i des de la banda esquerra va fer un xut amb rosca i la va clavar per tota l'esquadra.

Llavors fins que va acabar la segona part ja no vam fer cap gol, anàvem 2-0 però no ens podíem confiar perquè 2 gols són fàcils de fer.

Al final de la segona part i amb un descans de 10 minuts i allí podíem relaxar-nos.
Va acabar el descans i va iniciar-se la tercera part del partit, als pocs minuts me’n vaig anar per la banda esquerra, em driblo a un defensa i sol contra el porter la tiro pel costat dret de la porteria.

Anàvem 3-0 i als 3 minuts de fer el gol ells tenien la pilota, la tenia un defensa de l'altre equip i hi vaig anar corrents i li vaig prendre, però encara tenia 2 defenses i el porter.

Li faig una autopassada a un defensa i me’n vaig de l'altre i sol contra el porter, em faig una passada llarga i pensava que no hi arribava, el porter va sortir corrents i li vaig fer un altra autopassada i li vaig fer gol. A partir d'aquell moment vam anar a voler guardar el partit.

A la quarta part van "sacar" un corner i ens van fer un gol de cap, i als pocs minuts després un altre per la banda, no sabíem què passava i ja quedaven pocs minuts per acabar el partit.

L'àrbitre va xiular el final del partit i vam guanyar 4-2. Ja esperavem guanyar perquè a casa del A.E.M vam perdre i a casa nostra guanyar.

0 comentarios: