20 de juny 2012

La crisi al món real

Estem en crisis, ho odio!

Ja fa uns... quatre anys, que estem en crisis. Hem penso que no ens en sortirem.
La meva opinió és que no podrem rebobinar  i tornar a estar com abans (sense crisis).
A part, segons la meva opinió la culpa la tenen els polítics, i una mica els bancs de diners.
Estem fatal!

La crisis a part de ser la cosa que fa que cada vegada anem a pitjor, també hem fa moltíssima ràbia que els polítics diguin que juren que ho arreglaran... el que penso jo és que penso que el que fan o al menys sembla  que li diuen als seus “esclaus”, que els facin un discurs escrit a un paper i llavors ells el llegeixen; potser no, segurament m’equivoco però es el que sembla!

Com suposo que ja sabeu, si no han rebaixat el preu de sou, t’han despatxat!
Per la televisió també segurament haureu vist moltes baralles, contra els polítics, manifestacions...

Hi ha pares i mares, que pels seus fills es gasten mes de la meitat del seu sou, es normal, no? Jo crec que si que ho es però no ho es amb capritxos, es a dir, amb tonteries que els hi compren que no són necessàries i valen una fortuna!
Una altra opinió meva es que en el futur amb les retallades no sé com podrem sobreviure, a no ser que gracies a un miracle  meravellós, el món  torni a ser el mateix que fa molts anys.
Ja veieu com està el món. Com diria jo...i no heu vist cap manifestació contra les retallades per la televisió no us  n’heu  assabentat...  Potser és que no mireu la tele...

0 comentarios: