04 de juny 2012

Una excursió al bosc

L’any passat, cap a l’estiu, vam anar a passar un dia fantàstic al bosc. Hi vam anar els meus pares, la meva germana, els meus cosins, els meus i jo. Ens ho vam passar molt bé, perquè ens vam emportar el dinar i beguda, ens ho vam menjar al bosc tranquils.

Després de dinar els meus cosins i jo vam anar a mirar els ocells com cantaven, mes tard, vam tornar on eren els pares la meva germana i els i els tiets i tots junts ens vam menjar les postres.

Quan els pares i els tiets van acabar de dinar, ho vam plegar tot i vam anar a passejar, quan ja feia una bona estona que caminàvem, ens vam parar una estoneta a descansar perquè feia una mica de calor, els meus cosins la meva germana i jo vam anar a mullar-nos una mica perquè estàvem suats i estàvem molt cansats, vam continuar caminant fins que vam arribar a uns gronxadors que hi havia.

Els meus cosins i jo, vam jugar una bona estona, fins que els pares i els tiets ens van dir que ja era hora de marxar cap a casa. En aquesta excursió ens ho vam passar molt bé.

0 comentarios: