13 de juny 2012

La comunió del meu germà

El passat dia 3 de juny va ser la comunió del meu germà.

Ens vam despertar mol aviat per anar a la perruqueria, que estava de gom a gom. Després a casa, ens vam mudar tots ven mudats, i vam esperar que vinguessin els invitats.
Quan van arribar ens vam estar un mica per allà casa, i ja vam marxar a l’església. Allí,a més de fer la comunió, dos nens, la Roser i l’Enric, es van batejar, perquè encara no estaven batejats.


Quan es va acabar la missa, vam anar a casa a dinar, perquè nosaltres ho fèiem a casa no a un restaurant.
El dinar estava boníssim! Hi havia canelons mmm... de postres vam menjar un pastís que havia fet la meva mare.


Després vam jugar. Al cap d’una estona van venir uns amics, i després, quan tots els invitats van marxar, nosaltres vam anar a casa de la Roser.


Aquell dia m’ho vaig passar molt bé!

0 comentarios: