18 de juny 2012

Falta poc per acabar el curs!

Aquest serà el meu últim any que estaré en aquesta escola, he passat moments molt bonics i divertits, però també n’he passat algun de dolent.

Tinc moltes ganes d’acabar el col·legi perquè podré viure noves experiències i serà una nova etapa, per altra part trobaré a faltar aquesta escola perquè he fet molts amics i he conegut professors molt amables.


En aquesta escola hi hem estat des de la nostra infancia fins ara, a sisè.




Jo crec que els primers dies no sabré gaire on està situat tot, però al llarg de la setmana crec que ja sabré on està tot i ja hauré fet nous amics.


Cada dia estic més il·lusionada i impacient; perquè tinc moltes ganes de anar a l’institut i conèixer altra gent.


Espero que tot vagi molt bé, tant per mi com per tots els meus companys, perquè alguns ja no ens tornarem a veure a classe, alguns aniran a altres instituts, però segurament tot anirà molt bé.

0 comentarios: