20 de juny 2012

Falta molt poc per acaba el curs!

Aquest serà el meu últim any que estaré en aquesta escola. Ja s’acosta el fi de curs i tinc moltes ganes de que s’acabi el col·legi perquè ara fa molta calor i ens estem fastiguejant , també tinc moltes ganes de conèixer els meus nous amics del Institut “IES Torre Vicens”.

He passat alguns moments molt bonics i divertits, però també n’he passat algun de dolent. Tinc moltes ganes d’acabar el col·legi perquè podré estar en un altre món i estudiar molt més, per una altra part trobaré a faltar aquesta escola perquè he fet molts amics i he conegut professors i professores molt amables.


En aquesta escola hi hem passat des de la nostra infància fins ara, a sisè. Jo crec que els primers dies no sabré gaire on està situat tot, però al llarg de la setmana, crec que ja sabré on està tot i ja hauré fet nous amics.

Cada dia estic més il·lusionada i impacient; perquè tinc moltes ganes de anar a l’ institut i conèixer altra gent. Espero que tot vagi molt bé. L'any que bé, alguns nens ja no ens tornarem a veure a classe, alguns aniran a altres instituts, però segurament tot anirà molt bé. 


Bon Estiu!

0 comentarios: