24 de maig 2010

El foc al riu d’Albesa

El diumenge al mati el Jaume i jo estàvem tant tranquils a casa seva mentre jugàvem a l’ordenador, i de cop sentim una sirena i pensem avui amb la bicicleta anirem a investigar el que ha passat.

Mentre obríem la porta per sortir de casa veiem un camió de bombers, anem a la carretera i veiem fum al riu d’Albesa. Anem amb la bicicleta i allà vam beure els mossos d’esquadra, desprès vam anar al foc i teníem el foc alt com un fanal a uns deu metres, però desprès van vindre dos dones i ens van dir que marxéssim d’allà perquè ens podia caure un arbre o alguna cosa per l’estil.


Llavors vam anar a dalt a la sèquia i va venir el meu pare amb la moto sense casc amb els mossos al davant i li van dir coses, ens hi vam estar molta estona. Desprès va venir el fotògraf del Segre i va fer unes quantes fotografies desprès me les va deixar veure. Aquí podeu veure una fotografia, vaig ser el segon de veure la fotografia i també hi ha un accés directe a la pagina del diari Segre.

1 comentarios:

Núria
Diu ...

Jordi jo aquell dia estava alli i la meva germana la Gemma i la seva colla estaven vanyan se al riu i varen venir corrents tots plens de rascades d'abarses. Era molt impresionant de beure.