17 de maig 2010

El concert d'Estopa

El diumenge, dia nou de maig, vaig anar a veure el concert d’Estopa (La gira Estopa X). Hi vaig anar amb un amic meu de 6è, què es diu Sergi, la seva tieta i una amiga seva.

Vam arribar a Lleida a les set i mitja aproximadament i vam arribar al Pavelló de Pardinyes, que és on feien el concert a les vuit. El concert començava a les vuit i mitja.

Vam entrar a dins del Pavelló, i ens vam posar a la cinquena fila aproximadament...
Quan va començar, tothom es tirava cap endavant, i nosaltres, ens en vam anar cap al costat, perquè teníem molta calor.



Van tocar cançons que m’agraden molt, com Fuente de Energia, Me falta el aliento, Como Camaron, No quiero verla más, Pastillas de freno, Cacho a cacho... El concert va durar dues hores.

Quan vam sortir del concert, eren les deu i mitja. Vam anar a comprar un entrepà, jo me’l vaig comprar de bacon amb formatge.

Vam tornar cap al pavelló, i allí davant d’on van fer el concert d’Estopa hi tocava el germà d’una amiga meva, amb el seu grup, Garlic Lollipops. És un grup què toca música rock.
Ens vam quedar allí fins que es va acabar, quan es va acabar vam agafar el cotxe i vam tornar cap a Albesa.

De tornada vam tornar a escoltar Estopa, quan vam arribar a casa ja eren tres quarts d’una. Vaig anar a la meva habitació, i cap a dormir!

0 comentarios: