17 de maig 2010

Cros de Bellpuig

Le diumenge dia 16 de maig varem anar ral cros de Bellpuig, feien el campionat del món de motocròs i qui guanyava es clacificava per el mundial de motocròs.

Varen fer tres carreres una de homes, una de dones i una tots junts.
Feien uns bots espectaculars i alts.
També hi havia tres circuits per a nens i un dels circuits tenia motos de cros elèctriques, no feien gens de soroll i tampoc no corrien massa.



Allí hi havia aproximadament unes tres-mil persones aproximadament.
Hi havia molts equips de motos, nosaltres anàvem amb els catalans i les KTM i la Kawasaki.

Hi vaig anar amb la meva tieta, el meu tiet i el mau cosí, desprès de les curses ens hem varem anar a dinat a Arbeca que hi havia un restaurant.

Ens ho varem pasar molt bé perquè m’agraden molt les motos i veure com boten i fan tot allò va ser molt espectacular, l’any que bé m’agradaria tornar-hi hi tornar-ho a viure un any més per poder disfrutar de un diumenge de motocròs.

1 comentarios:

oriol botanch
Diu ...

manolooooooooooooooo



que de persones que ho seguien eren 9500 i no 3000 vale.



































































































dw