03 de maig 2010

Anem de pesca a la peixera

El diumenge dia dos vam anar de pesca a la peixera al començament de la segla. Ens va portar el meu pare a el Manel, el Jaume i jo a pescar.


Vam arribar a les quatre picaven totes en vam agafar nou però una, la primera que va pescar el Manel la va tornat a aviar perquè era molt petita al cap de mitja hora el Manel i el Jaume van pescar els dos al moment i al Jaume se li va trencar la canya per la meitat però al Manel sol se li va trencar la punta de la canya, llavors el Jaume portava una altra canya que en deixava a jo i va canviar el carret i a jo em va tocar pescar amb la canya partida per la meitat per això no en vaig pescar cap però em compraré una canya per a jo.


Al cap d’una estona prop de les cinc i mitja ja no picava res i llavors ens em vam anar cap a casa en total en vam pescar nou menys una que va tornar a aviar el Manel, em sembla que vam deixar la segla sense truites. Jo me’n vaig quedar tres per la meva padrina el Manel tres mes i el Jaume sol en va voler dos.

0 comentarios: