17 de maig 2010

Air Rivals

Air Rivals es un joc en el que has d'escollir una nau de 4 i entrenar amb missions i monstres. Desprès de unes quantes missions pots anar a llocs nous i amb monstres nous la pena es que alguns monstres costen més de matar del que sembla.

La instal·lació tarda entre tres i quatre hores i això si tens el Internet que et vagi bé però, si apagues la instal·lació a mig fer el que ja as baixat ja ho tens baixat i quan ho fiquis a baixar de nou començarà d’on vas apagar la instal·lació.



Jo em dic tormenta-G3 i soc nivell 8 ja puc anar a dos llocs diferents i vaig fent missions fins a arribar a més llocs on hi ha més monstres. Abans d'anar a un altre lloc diferent jo us recomano que hagueu pujat 5 nivells per cada lloc. Si no em voleu fer cas potser us matin i perdeu el diners que teníeu. Cada monstre es diferent, n'hi ha que t’ataquen si et veuen i n'hi ha d’altres que no, n'hi ha que son al terra i hi ha d’altres que son a l'aire.
Si teniu dudes envieules a salcedochanza@gmail.com

0 comentarios: