24 de novembre 2007

Excursió als Boixols

Fa poc els meus pares, el meu germà i jo vam anar a Isona a veure les muralles romanes.
Després d'haver-les mirat, anàrem al museu de la Conca Dellà. A la primera planta hi havia restes de gerros, àmfores,... tot romà. A la segona hi havia els dinosaures, restes d’ous, petjades, ... Després ens van posar una pel·lícula sobre els dinosaures trobats a Isona.
A la sortida vam agafar la carretera dels Boixols, que era molt estreta i amb moltes corbes. Fins a Coll de Nargó hi havia 41km i 365 corbes (les vaig contar). Però abans, vam anar a Valldarques, un poblet molt petit on hi havia tres o quatre cases, també vam anar a veure l’església de Sant Romà de Valldarques que l’estaven restaurant. En aquell poblet hi havia molt bona vista.
Prop de Coll de Nargó vam parar a dinar en un bosquet, estàvem molt a prop del riu Sallent. Varem anar a veure’l i a passejar una estona.
De tornada vam passar per Ponts i, com que encara no era fosc, vam visitar la Col·legiata de Sant Pere de Ponts, molt ben arreglada i amb jardins pel voltant.
Va ser una excursió molt interessant, divertida i amb vistes molt boniques, us la recomano!