28 de novembre 2007

El predicador

L’altre dia el pare del Sergi va repartir un paper que hi deia que ficarien un vídeo de Prem Pal Singh Rawat (nascut el 10 de desembre de 1957). Van venir uns homes i van posar dos vídeos, en ells hi sortia Prem Rawat, més conegut com "Maharaji", parlant sobre buscar la pau interior de cada un.
Mitjançant les seves conferències i publicacions predica la pau interior com una experiència personal i individual. És molt famós. Als dos anys ja va començar a parlar en reunions familiars i, als dotze, ja voltava per tot el món. Al llarg de la seva vida ha anat voltant per arreu del món fent xerrades sobre la pau.
Al vídeo va dir alguna frase com aquesta:
- Dins de tot esser humà viu està succeint quelcom meravellós. A l’interior de cada persona existeix una bellesa suprema, hi ha pau, alegria i el sentiment que neix del cor ...
A mi no m’agradaria pas ser predicador com Prem Rawat perquè primer em tindria de buscar la meva pau interior, crec que te tota la raó però quan els sents sembla que estigui una mica foll. Aquest no és com aquells que diuen que Déu els hi diu coses, i jo crec que s’ho inventen per guanyar diners.
La meva mare no vol que faci religió però ells se'n van a veure’l i allò es com una religió.

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

Felicitats per l'article. Per cert, Prem Rawat no es una religió, pero al igual que a les religions, hi ha moltes persones que el segueixen.