09 de novembre 2007

Tutors de contes: preparació

Aquest any hem començat un nou projecte: ensenyarem a llegir als nois de P5 i a donar-los-hi afició per llegir.
L’altre dia vam anar a la seva classe per conèixer-los millor, però jo ja els coneixia a tots. També vam triar els llibres per llegir i els hi prepararem alguna activitat perquè s’ho passin més bé i els sigui més fàcil aprendre. Ells estan molt il·lusionats i nosaltres també.
El dia 20 de novembre els hi anirem a llegir i a fer-los-hi llegir a ells. També pintaran, respondran preguntes i alguna cosa més. Com que a P5 son dotze nens i a 6é només som nou, tres nens de 6é tindran dos alumnes i aquestos son: el Sergi, l’Irene i l’Elisabet. Jo els llibres els trobo la mar d’avorrits però ells com que són petits els troben divertits. N’hi ha alguns que fan el ruc i es posen pesats o no et deixen acabar de parlar, o es fiquen a riure, a cridar... Bé, en general es porten bastant bé, però ja us dic el que fan alguna vegada.
El primer dia tenien molta vergonya però crec que ja no en tindran més, bé, l’Eloi que es el que tinc jo no es vergonyós però el seu germà gran es de 5é i llavors ja ens coneixíem. A ell li agrada molt el conte però jo m’avorreixo com una ostra.
El Sergi Terés publicarà la segona part.

0 comentarios: