07 de novembre 2007

Projectes a classe

Ara, a la classe, també fem projectes. Aquest any, el primer és un que hem fet l’Elisabet, la Núria i jo.
Es tracta de que hem publicat en unes pàgines anomenades “Temes de ciències” el treball de classe de les roques i els minerals.
En aquestes pàgines de ciències ja hi havíem treballat, amb el tema dels vertebrats, l’any passat. Un grup va fer els peixos, un altre els amfibis, un altre els rèptils, les aus i els mamífers. Jo vaig treballar en el darrer.
Nosaltres tres vam decidir treballar en aquest projecte, fent el tema de roques i minerals, perquè no el vam veure massa difícil i ens agradava.
Ens hem passat uns quants dies muntant-ho tot, dues classes de naturals i alguns patis. Costa una mica, perquè s’ha de fer que la lletra ocupi tot l’espai o més, s’ha de buscar imatges, escanejar dibuixos, i fer-los a mida de manera que quedi bé. També perquè et pots embolicar ja que això dels codis html és estrany...
Ens em organitzat de bona manera. Primer ho fèiem tot una mica entre totes. Però desprès, quan ja retocàvem pàgines inacabades, ens repartíem la feina.
El que més costa potser és les imatges i els dibuixos, perquè si la poses i aleshores no queda bé, l’has de tornar a retocar amb un programa que tenim a l’escola.
El text ja el teníem, perquè, a la vegada, estàvem fent el treball a mà.
A la fi ens a quedat molt bé, almenys a mi, m’encanta. Al mestre també li ha agradat.
Visiteu la web del treball: Minerals i Roques.

0 comentarios: