07 de març 2011

Un gran diumenge

El diumenge dia 6 de març, em vaig llevar molt d’hora.

Em vaig vestir, i, ràpidament a despertar al pare. Junts vam esmorzar coca amb xocolata desfeta, i varem anar a baix.

Aquell dia teníem molta feina a fer per casa, primer havíem d’arreglar les canonades d’aigua, que una rata se les va menjar, a conte d’això, es tenien que tapar els forats, i ficar el verí, per a matar-les.

Al cap d’una estona, vaig sentir que el XUKI bordava a les portes de casa. Hi vaig anar per saber qui era, i allí hi havien el Jordi, la Jose i el Bruc, que havien vingut amb bicicleta des de Benavent, el poble on viuen.

Tot seguit, van baixar cap a casa, allí vam engrassar cadenes, ficar vent a les rodes, ficar aigua l les botelles, ...

A casa van descansar veient aigua, i quan anaven a marxar, m’hi vaig apuntar a anar amb ells cap a Benavent de Segrià.

Al cap d’un instant, vam agafar el camí de la Portella Vilanova. La Jose anava al davant perquè portava el Bruc, i si la intentàvem adelantar, el Bruc es ficava al davant de la roda de la bici i el podíem atropellar.


Al cap d’un instant vam arribar a Vilanova de Segrià, tot agafat un camí asfaltat fins a la paperera de Rosselló, i agafant el camí de Benavent fins al poble, acabant a ruta a casa seva.

Seguidament es van canviar de roba i amb el Jordi vam anar ficant la bici al cotxe. Vam tenir que parar al magatzem, a buscar el gat per canviar l’oli del Ibiza.

A casa ja ens esperaven. Just en arribar ens vam seure a taula. Per dinar teníem pica-pica, paella d’arròs, lioneses i trufes.

Després de dinar vaig anar a baix a córrer amb la moto, per les granges, al cap d’una estona va baixar el pare i vam començar a canviar l’oli del cotxe.

Quan vàrem acabar de canviar l’oli, el Jordi i la Jose, van anar cap a casa seva i nosaltres vam anar al sot del sisca a córrer amb la moto pel circuit.

Amb resum, aquest diumenge m’ho vaig passar molt be.

0 comentarios: