07 de març 2011

La Play Station 3 a casa!


Ja fa temps que volem la Play Station 3 i, per fi, la vam anar a comprar. El dimecres a la tarda, aprofitant que el meu pare havia de anar al metge i jo a entrenar, vam anar a Lleida. A mi em van deixar a l’entrenament i ells van anar al metge, i quan van sortir van anar comprar la PS3.
Pel que em van explicar, van anar a vàries botigues del carrer major, a veure si en alguna tenien una oferta o un pack que els hi agradés.

Nosaltres en una botiga del carrer major que es diu Game, teníem un tiquet en el qual hi havia uns diners, perquè ens hi vam anar a vendre la wii i altres coses que ja no fèiem servir
Jo vaig estar tot l’entrenament impacient, pensant: La compraran? Trobaran un pack bo? I altres coses.

Quan vaig acabar l’entrenament, em vaig dutxar molt ràpid, i vaig ser el primer cosa que no ho sóc mai, i vaig anar corrent fins al cotxe, vaig obrir el maleter i, al final, la van comprar a la botiga d’on teníem un tiquet, i van comprar el pack de la play de 360GB amb el joc de KILLZONE.

Al costat del pack hi havia una altra bossa, en la qual hi havia el Pro Evolution Soccer 2011, juntament amb un altre comandament i un cable per a que els jocs es puguin veure en HD.

Quan vam arribar a casa, no ens vam ni ficar el pijama, vam anar al menjador i vam començar a muntar-la.
Ens va costar una estona, perquè no trobàvem un cable que estava dins de la capsa davall del cartró.

No ens va agradar, ens va encantar! Hi vam jugar fins a les deu, hora en que jugava el FCBarcelona contra el València. I, quasi tota la setmana blanca que quedava hi vam jugar, només al de KILLZONE perquè el Pro es va espatllar.
El pròxim dia que vagi a entrenar l’anirem a canviar, es a dir, avui dilluns.

0 comentarios: