21 de març 2011

Un dissabte al·lucinant, però cansat.

El dissabte, em pic em vaig llevar, me’n vaig anar ràpid a fer-me la bossa del futbol, després em vaig anar a vestir i cap als Mangraners!

Quan vaig arribar als Mangraners,ja m’esperaven el meu entrenador i alguns companys. Vam baixar al vestuari, ens vam canviar, ens van dir les posicions, i una mica les tàctiques. Al cap d’una estona, vam anar a escalfar al camp. Després vam tornar al vestuari a passar la revisió, i cap a jugar!

És disputava un partit bastant equilibrat, l'aleví A de l’Aem contra el aleví A del Lleida. Vam estar bastant equilibrats fins a l’ultima part, quan allí es va desmarxar el partit, i ens van fer tres gols seguits.
Al final vam perdre per poc, per això es igual, vam donar un bon exemple i el més important, que ens ho vam passar molt bé.


Al acabar el partit, em vaig dutxar ràpid, i me’n vaig anar amb el meu pare cap al camps de l’Aem, que allí jugava el meu germà, que després d’un llarg partit van guanyar 3-0.
El meu germà es va dutxar el més ràpid possible, i vam anar cap a Albesa, on el meu pare ens va deixar a casa, i ell va tornar a marxar cap a les cassolades.

El meu germà i jo, ja teníem el dinar preparat a la taula, vam dinar, vam agafar els globus i també cap a les cassolades! Quan vaig arribar ja em vaig trobar allí el Marc.F el Oriol i el Jordi. I vam fer una guerra d’aigua. Al cap d’una estona, va vindre el Marc.A, i em pic va arribar vaig anar corrents cap on era ell i li vaig tirar un globus.

Quan ja ens avorríem de mullar-nos entre nosaltres, vam anar a mullar als més grans, i vam sortir més xops d’allà... Quan vam acabar la guerra d’aigua contra els grans, ja no ens vam tornar a mullar, ens vam a seure en un banc on tocava el sol per assecar-nos.
I, desprès cap a casa a descansar, que estava molt cansat!

0 comentarios: