21 de març 2011

Un cap de setmana llarg

Aquest cap de setmana, he anat a molts llocs. El divendres vam anar a Boi-Taüll vam anar a les pistes d’esquí. M’ho vaig passar molt be aquell dia, encara que ens hi vam estar poca estona. Després vam anar a dinar, estava molt bo.

Quan vam acabar ens vam dirigir cap a Baqueira-Beret. Tenia ganes de pujar, però no hi vam anar, vam passar per un altre camí. Aquell també anava cap a les pistes. Jo volia pujar amb el telecadires però no hi vaig poder pujar. Aquell dia m’ho vaig passar genial!

El dissabte era el dia de les cassoles, la meva mare el meu pare, la meva germana, la Jei i jo, vam marxar de casa a les 12:30 cap a la sarraïna “el tros”. Quan vam arribar, hi havia la Feliça, el seu home, el Santi “el pare de la Irene, la Mª Rosa “la mare” i la Irene només arribar, ens vam ficar a jugar, ens ho vam passar molt bé, vam retirar bastant tard, però cada any retirem en aquestes hores.

Després vam anar a deixar a la Jei a casa seva i jo li vaig proposar que si es podia quedar a casa meva. La seva mare la va deixar hi vam anar cap a casa.

El diumenge no vaig fer gran cosa perquè em feia mal tot així que em vaig estirar al sofà a mirar la televisió tota l’estona.

Aquest cap de setmana llarg m’ho he passat genial! Espero que algun dia es repeteixi.

0 comentarios: