15 de març 2011

Les vacances de setmana blanca

Aquestes vacances de febrer, se’m han fet molt curtes, però també se m’han fet avorrides.

Dissabte 26 de febrer:

Al matí, vam anar a jugar un partit de futbol a Mangraners, el vam perdre. A la nit vam fer un sopar a la granja, amb les famílies de l’Eloi, la del Fulla i la meva. A les 12 de la nit vam anar al carnaval d’Albesa.


Diumenge 27 de febrer:

A la tarda, vam anar a donar una volta amb moto, a l’acabar vaig córrer una estona pel circuit i el pare va ficar les motos al remolc, mentrestant em canviava les botes. Després vam tornar al riu amb el carro, a buscar canyes per l’hort.


Dilluns 28 de febrer:

Al matí vaig anar a l’hort, i vaig veure el Genís, un amic del poble. Junts, vam anar a donar una volta pel poble.


Dimarts 1 de març:

Al matí, em va trucar el Genís, dient-me que venia cap a casa meva a jugar. A la tarda vaig anar a entrenar amb els porters.


Dimecres 2 de març:

Al mati, me’n vaig anar pel poble, a veure si trobava algú. A la tarda quan va arribar el pare, va dinar i vam anar a Andorra a comprar.


Dijous 3 de març:

En general durant el matí no vaig fer res, momés que quedar-me a casa mirant la televisió. Tot i que per la tarda vam anar a buscar una remolcada de llenya a l’era.



Divendres 4 de març:

Al matí vam anar de compres, desprès vaig esmorzar i vaig anar a descarregar el remolc.


Dissabte 5 de març:

Al matí i a la tarda, varem anar al segon torneig solidari que organitzava la Creu Roja. A l’acabar el torneig, em va dir el Manel que feien el carnaval, junts hi vam anar.


Diumenge 6 de març:

Pel matí vaig anar a Benavent amb bici amb el Jordi i la Jose, va ser molt cansat, però vam arribar. A la tarda vam canviar l’oli a l’Ibiza i vaig anar amb la la moto pel circuit.

0 comentarios: