28 de març 2011

Aquest dia de festa

El divendres al col·legi de Albesa es festa per que era sant Josep, a les deu me’n vaig anar a buscar al Kamal i vam anar al parc.

Quan vam arribar al parc vam veure al Arnau i el Roger que tenien paletes de pim pom, al cap de un rato van vindre el Joel, el Oriol i el Marc, venien tots amb bicicleta, també es van quedar. Jo quan em vaig cansar de jugar a la taula el Marc em va deixar la bicicleta i vam anar als horts el Joel i jo.

Allà als horts i havia una baixadeta, amb aquella baixada de terra i ens i vam estar bastant temps, al cap de el temps vam baixar i quan la vaig volgué pujar no tenia molta avantatja i vaig pujar i em vaig quedar al mig, no vaig pogué pujar i vaig caure amb la bicicleta damunt, la bicicleta em va caure al genoll, estava estes a terra i quan me vaig pogué planta’m vaig mirar la esquena i tenia sang i al genoll tres blaus.

Al tornar cap al parc li vaig donar la bicicleta al Marc, quan vaig arribar a dalt el Kamal se’n havia anat, al final ens vam quedar el Joel el Oriol i jo. A la una el Joel se’n va anar a casa li vaig dir si podia quedar a la tarda i em va dir que no que havia d'anar a entrenar, jo també i havia d'anar a entrenar però jo entreno a les set i em puc quedar mes rato i ell entrena a les sis i no es pot quedar molt temps, alguns dies va a entrenar mes tard i llavors si que es pot quedar.

L'Oriol i jo anàvem marxant cap a casa, jo el vaig acompanyar a casa perque havia d'anar a veure al Kamal per quedar a la tarda, quan va sortir ens vam quedar una mica al seu carrer a jugar a pilota ens i vam quedar fins a dos quarts de dos, quan vaig marxar vam quedar que el vindria a buscar a les tres.

Quant vaig acabar de dinar eren les tres i ja podia anar a trucar al Kamal, quan hi vaig anar em va dir que no podia sortir que encara no havia dinat i havia d'estudiar, llavors veia que l'Oriol estava al balcó de casa de la seva padrina. Vam marxar junts, vam anar al parc, allà estàvem jugant al gronxador i quan ens vam cansar l'Oriol va trucar al Albert, l'Albert va dir que a les quatre ja ens faria una trucada.

Ens vam quedar allí jugant fins a les quatre i l'Albert va dir que ara sortien de casa, també i havia el Marc Anadon que no anava amb bicicleta i jo tampoc portava bicicleta i ja érem dos, el Oriol i el Albert si que en portaven. Vam anar al parc i allí ens vam trobar al Sergi, nosaltres estàvem jugant allà fins a dos quarts de set, perque havia d'anar a entrenar.

0 comentarios: