21 de març 2011

La meva casa

Casa meva és molt gran, té tres pisos i tres granges.

Ara començaré a explicar per l’engolfa. És tan gran com el pis que vivim, però al pis hi ha una terrassa molt gran. L’engolfa esta situada a l’últim pis, on hi tenim les coses que ja no utilitzem. Allí es on vaig a jugar quasi sempre, sol o amb el XUKI. Ara hi volem fer un altre pis per a mi.

Al segon pis es on vivim tots, hi han 4 habitacions, 2 lavabos, un d’ells és nou i preparat per a cadires de rodes, 1 cuina, 2 menjadors, 1 habitació per la rentadora i una terrassa immensa acabada de fer al setembre.

El primer pis és el magatzem, on aparquem els cotxes i les motos. També hi ha l’habitació de la caldera i de les eines, 1 lavabo, 2 habitacions per guardar menjar, el primer estar davall de la escala i el segon abans era una habitació. Al descobert hi ha una pati, on amb un racó hi han les bombes d’aigua i el pou.
Les tres granges estan ocupades.

La primera, es la mes alta de totes i per això li diem la granja de dalt . Allí hi ha la sala de festes i el taller, i per una porta corredera es passa a l’altra granja.

En aquesta hi tenim la maquinaria agrícola, amb aquesta li diem quan hi anem al cobert d’allà fora i ja ens entenem.

Llavors hi ha una baixadeta per arribar a la tercera granja, la mes gran. Allí hi guardem les plantes a l’hivern. I sortint per una porta hi ha la piscina i la banyera de les tortugues que tenen els mateixos anys que jo.

Així de gran es casa meva.

0 comentarios: