07 de març 2011

Cap de setmana de Carnaval

El dissabte va ser carnaval a Lleida, a mi em va agradar molt perquè vaig pujar a una carossa d’aquelles i va ser divertit. Desprès de les carrosses vam anar a la Casa d’Aragó de Lleida, que es on la meva mare toca la Bandúrria i allí ens vam reunir tots per un sopar, a mi no es que m’agradi molt però la meva mare i volia anar i llavors... tots hi havíem d’anar!

Després del sopar vam anar un grupet d’amics meus a donar una volta per Lleida, fèiem moltes trapelleries però ens ho passàvem d’allò més bée. Desprès d’una hora em va trucar la meva mare perquè havíem de marxar cap a Albesa, però jo no ho volia i llavors li vaig preguntar si em podia quedar a casa de la meva cosina a Torrefarrera. Em va dir que si, i llavors vam marxar cap a casa de la meva cosina, el meu cosí estava amb un amic seu del col•legi i també es va quedar a dormir i ens ho vam passar d’allò més bé.

A l’endemà vam anar a donar una volta amb la meva cosina i una nena més. Jo m’avorria perquè l’amiga de la meva cosina sempre deia que anéssim a casa seva i nosaltres no volíem i vam decidir marxar perquè ens avorríem moltíssim.

Després, a l’hora de dinar van venir tota la família a casa de la meva cosina: els meus pares, els meus tiets, els meus cosins i uns amics dels meus tiets.

Van venir perquè havíem de menjar calçots, a mi els calçots no m’agraden molt, jo en vaig menjar dos i ja està, al contrari de la meva padrina que es va menjar la meitat de tots els calçots de la taula. Després dels calçots vam menjar caragols i això si que m’encanta i la que en va menjar mes vaig ser jo, després tocava carn però jo no en vaig menjar perquè esteva tipa de tants caragols i de l’all i oli.

En general aquest cap de setmana i el carnaval han estat molt divertit.

0 comentarios: