10 de març 2011

Un dia sobre esquís

Un dia vaig anar a esquiar amb els meus companys de casa.

Vam conèixer un nens molt petits que baixaven negres i totes les pistes de Portaine però eren nens de 5 i 6 anys. Van pujar al pic de l’orri que esta a 2448 metres de altura però jo vaig estar una 1 hora amb baixar perquè vaig anar a la pista mes lluny que hi ha a Portaine.

Del pic de l’orri jo vaig baixar la verda i la blava però vaig tenir un petit fallo amb ma germà, hi vam anar a la roja que era desprès de la blava, jo vaig caure set vegades però vaig arribar amb un morat que me’l vaig fer donant volteretes, però no podia mes i vaig anar un altra vegada a la blava i una altra a la verda, quan me’n vaig cansar vaig marxar a descansar hi al cap de 10 minuts vaig tornar al pic de l’orri amb el Xavi.

Però ja no vam caure tant , i quant vam arribar a baix hi vam tornar ,vam anar a dinar i quan vam acabar de dinar vam anar al telecadira que et portava al pic de l’orri hi fins a les 7 de la tarda vaig anar a la roja a la blava i a la verda, però desprès em van cridar, i quant anàvem al pic de l’orri al telecadira vam veure un home estès al terra hi que baixava una moto de neu per poder atendre al noi ferit, se’l van emportar hi mentrestant venia l’ambulància a recollir-lo.

Tot seguit, vam anar una altra vegada al pic de l’orri per poder divertir-me molt, i així ho vaig fer,vaig anar a la verda que em va semblar la mes guapa i mes divertida, aquell dia m’ho vaig passar molt be, va ser un dia inoblidable i em va agradar molt.

Va ser una experiència molt al·lucinant.

0 comentarios: