16 de setembre 2016

Vacances d'estiu


Aquestes vacances he fet bastantes coses com anar a la platja, anar ales piscines a la tarda, el dia de la confirmació... Però només us explicaré questes tres coses.

Aquest dissabte passat va ser la confirmació i jo em vaig confirmar, estava molt nerviosa perquè també em tocava llegir. Quant vam entrar feia molta calor, tot seguit el mossèn va dir missa i després el Bisbe em va confirmar, em va fer una creu al front amb un oli especial i a continuació vaig sortir a fer una fregaria. Al sortir de l’església vam anar a fer un veure i ens ho vam passar molt be.

Un altre dia vam anar a la platja, ens vam aixecar una mica aviat, vam preparar les bosses i vam marxar amb el cotxe cap a Cambrils. A l’arribar allí vam aparcar i vam anar corrents a banyar-nos. Ens ho vam passar molt bé. Després vam anar a dinar a un restaurant, va ser tot molt bo. Al cap d’una estona vam anar a passejar i a menjar-nos un gelat. Es va anar fent fosc i vam anar a sopar, també va ser molt bo. Després vam anar caminant fons a una font perquè allí a les deu fan un espectacle amb llums molt bonic. Quant es va acabar vam tornar cap a casa, jo estava molt cansada i pel camí em vaig adormir.

Un altre dia com els de sempre em vaig aixecar, vaig esmorzar, vaig fer una mica de deures i ja va ser l’hora de dinar, em va passar el matí volant. Després de dinar vaig mirar un programa de la tele que m’agrada molt. A la tarda vaig anar a les piscines d’Albesa amb l’Alba i la Carla P.
 
 
 
Vam jugar amb una màrfega que flotava, m’ho vaig passar molt bé !!

   

0 comentarios: