16 de setembre 2016

Viatge a Itàlia

Aquest estiu he fet moltes coses que m’han divertit moltíssim: vaig anar a unes colònies de futbol de 7 dies amb el Llobera, vaig celebrar el meu aniversari, he anat a la secla i a les piscines amb els meus amics, però sols us explicaré el viatge que vaig fer a ITÀLIA.
Hola, avui explicaré el meu viatge a Italià.
Tot va començar quan el dia 23 d’agost ens vam haver de despertar a les quatre del matí per anar a Barcelona a l’aeroport. Vam aparcar el cotxe en un pàrquing que es deia Aparca & Go on podies aparcar el cotxe per anar de viatge una setmana o més.

Vam arribar a l’aeroport y de seguidament vam entrar a l’avió. No explicaré el viatge a l’avió perquè va ser molt avorrit. A l’arribar a Itàlia vam sortit amb un autobús fins a la Piazzale Roma. I des de la plaça vam entrar a Venècia. L’hotel no estava lluny, estava al costat del gran canal. Tot seguit vam anar a dinar a l’únic McDonals que hi havia a Venècia, després va passar el dia i tampoc vam fer molta cosa.

El 2n  dia vam anar a la plaça S. Marco, on vam pujar a dalt d’un campanar, on es veia tota Venècia, vam baixar i vam anar a dinar a un restaurant, a la tarda vam entrar a una basílica.
El 3 dia ja era l’últim a Venècia, així que vam agafar una gòndola i vam fer un passeig per uns carrerons de Venècia.

El dia següent ens vam despertar i vam anar al pàrquing Tronchetti perquè havíem llogat un cotxe per anar de Venècia fins a Florència, vam arribar i vam entrar a l’hotel  que es deia Leopolda. A la tarda vam visitar el duomo, que era una església amb mes de 3.000.000 de maons a la cúpula.

El 5è dia  vam anar a Siena, era un poble del costat i allà vam buscar un poble petit on havien gravat una escena Crepusculo però no el vam trobar.

Per acabar l’últim dia vam anar a Pisa i vam veure la torre, que estava inclinada! Semblava que estes a punt de caure. A les 10 de la nit vam agafar el vol cap a Barcelona, vam arribar a les dotze quasi una de la nit i jo vaig caçar pokemons mentre anàvem a la sortida. I ja està, aquest és el meu viatge a Itàlia , segons la meva opinió us recomano  anar a Venècia , els que us agradi caminar.


Per acabar el 4 d’agost vaig guanyar  la cordera de la meva categoria, que era una cursa que se celebra cada any a Albesa.

0 comentarios: