16 de setembre 2016

Les Vacances D'estiu

Aquest estiu m’ha agradat molt, quan vaig acabar el curs, em va agradar, perquè avien acabat els exàmens, i podia jugar amb els amics. Quan estava al poble, no em deixaven sortir de casa, per un accident que va  passar. Però podia anar a un càmping que es deia “Càmping la Noguera” que allí també tenia molts amics entre 8-16 anys, em despertava a les 11:00-12:00 perquè em passava fins les 3:00 del matí amb ells. Allí podia fer moltes coses, com per exemple, anar a les piscines, fèiem pícnics, al camp de futbol i a vegades a fer trastades. A vegades anava a la caravana d’un amic meu a jugar a la seva PlayStacion3. Allí ell i jo ens hi passàvem el dia, menos  les nits que anaven a jugar fora. A vegades anava amb un amic meu que tenia 16 anys, i venia a la meva caravana amb el seu portàtil. I així jo estava a la PlayStacion3, el meu germà al seu portàtil i el meu amic al seu portàtil. També mirava a vegades com jugava als seus jocs com per exemple; Rust, Smite, League of Legends i Unturned. El League of Legends em va agradar tant que em vaig fer una cuenta i encara i jugo.
També vaig anar a Sant Joan, però en aquell càmping.
Va vindre també la meva tieta de Romania que m’heu vaig passar molt bé, em va regalar moltes coses, com una camiseta, uns pantalons, un minio de joguet amb una llum dins...També vaig anar a Lleida a veure el castell i moltes coses mes. Un dia, vaig anar a les piscines a menjar, i em vaig trobar a un company de classe, el Jan, vam jugar al futbolí fins que va ser hora de marxar. El dia havans  que comences el col·legi , el meu germà em va ficar el seu ordinador vell perquè a ell li avien regalat un de 720.

Així que el vaig estrenar i anava molt bé.

0 comentarios: