16 de setembre 2016

Les meves vacances d'estiu

Aquest estiu ha sigut imparable. No he parat, sempre feia alguna cosa o altra, sobre, tot a les tardes amb els meus companys.

Quan van començar les vacances ( el 21 de juny ) ràpidament va arribar la nit de Sant Joan. Els petards, a mi em feien una mica de por ( era la primera vegada que venia a la foguera ), però em vaig divertir molt. Llavors, vam començar a quedar totes les tardes d’aquest estiu per anar a la piscina ( però sempre faltava algun company ). De vegades voltàvem pel poble o quedàvem a alguna casa; i de vegades anàvem a alguna cavaneta d’estiu. Al juliol, vaig anar a la vall de Boí amb els meus pares; les esglésies eren molt boniques, però el que em va agradar va ser a la nit: on es feien les falles de Barruera. Després vam dormir en un càmping, ens van gelar de fred perquè érem al mig del Pirineu.

El temps passava volant; ja faltava només un mes per l’escola, quan va arribar la Festa Major d’Albesa i amb això el meu aniversari. El primer dia de la Festa Major vam fer un gran dinar pel meu aniversari amb els meus padrins, cosins, tiets... fins i tot els cosins de Sabadell; que es van haver d’allotjar uns quants dies a casa meva. Aquells dies, van ser un festival amb la Carla, la cosina de Sabadell més petita. Vam anar a les penyes fins a les tres de la nit i al ball de nit. Tot seguit, vaig anar a Marina d’or uns quants dies. Vam anar a la platja, a la piscina i, també, a les coves a la vall d’Uixó. Van ser molt boniques perquè hi passàvem a través d’un riu subterrani.

Els últims dies de l’estiu,  he jugat els matins amb el Miqui. També hi va haver la cursa de la cordera en què jo no hi vaig participar. L’últim dissabte vaig anar a veure dos partits de bàsquet al barris nord.  Després vam anar a dinar en un restaurant en que vaig trobar la Laia i la Carla P. L’endemà, vaig anar a la manifestació a Lleida, del 11-S. I, per fi vam tornar a l’escola ( el 12 de setembre ).


Aquestes vacances han sigut les més divertides de les que he viscut i em sento preparat per passar l’últim curs de l’escola.

0 comentarios: